Zauważyłam, że często obawą przed dołączeniem do mojego kursu WP DLA ZIELONYCH jest dostęp na 1 rok. Chcę Ci odpowiedzieć z czego wynika taka decyzja. Model z dostępem na rok wynika z tego, że cały czas pracujemy nad kursem oraz pracujemy z kursantami.
Na czym polega nasza praca w WP dla zielonych? W pakiecie Premium działamy tak:
- Mamy indywidualne techniczne wsparcie mailowe.
- Organizujemy webinary (szkolenia online) prowadzone przez ekspertów, którzy dostają za to wynagrodzenie (to nie jest bezpłatny barter, bo Ci ekspercie nic nie sprzedają, to webinary wyłącznie edukacyjne).
- Stale aktualizujemy filmy w kursie. Filmy to najdroższa forma materiałów edukacyjnych, np. w porównaniu z PDFami. Ale jest też bardzo skuteczna i dlatego to właśnie na lekcje wideo stawiamy. Ta forma pracy i kosztów dotyczy obu pakietów.
- Sprawdzamy różne wtyczki i motywy, żeby trzymać rękę na pulsie. Również dotyczy to obu pakietów. Niektóre wtyczki kupujemy, aby je zweryfikować.
Wszystkie te działania to czas + wiedza moja + osób z zespołu = nasze regularne wynagrodzenie.
Wypracowałam model, który zakłada: jeżeli kursant chce mieć dostęp do tych nowości i stałego naszego zaangażowania, to oferujemy ROCZNY ABONAMENT Z OPCJĄ PRZEDŁUŻENIA. Kursant może przedłużyć dostęp. Robi to wiele osób. Niektóre od kilku lat. Dodam, że prawie 40% klientów Premium przedłuża dostęp. Przedłużają szczególnie osoby z Premium. Ten pakiet jest bardziej „żywy”. Webinary i kontakt z nami robią swoje! Osoba robiąca stronę czuje, że nie jest sama i ma wsparcie w trakcie problemów.
Czy można przejść z pakietu PODSTAWOWEGO na PREMIUM?
Tak. Można spróbować z PODSTAWOWYM i do max. 3 miesięcy od zakupu można przejść na PREMIUM (za dopłatą). Nie oferuję opcji przejścia z pakietu PREMIUM na PODSTAWOWY.
Czy jest rabat na przedłużenie WP dla zielonych? Tak, jest duży rabat.
Taki system rocznego dostępu i przedłużenia mają też drugie podłoże: model pozwala nam/mi nie wyskakiwać z wszędzie z szafy (marketingowo). Skupiamy się na dbaniu o obecnego klienta, zamiast tylko stale zdobywać nowych. Bardzo zależy nam na nowych klientach, to zrozumiałe (!), ale ten model pozwala nam mieć spokojniejsze podejście do marketingu.