Najczęściej zadawane pytania

Kurs NIE kosztuje 1500 zł, chociaż dostawałam takie opinie na teście cenowym wśród kursantów. Cena zależy od pakietu. Aby dołączyć do kursu, kupujesz 1 z 2 wariantów:

  • pakiet PREMIUM za 999 zł to pełny zakres kursu, wszystkie elementy, w tym nasze wsparcie techniczne (unikalne na polskim rynku) oraz webinary na żywo i archiwum webinarów
  • pakiet PODSTAWOWY za 499 zł ze wszystkimi lekcjami i aktualizacjami, ale bez webinarów, bez wsparcia technicznego, bez maili edukacyjnych i bez grupy na FB.

Zobacz, co dokładnie wchodzi w skład wariantów >> tabela pakietów.

Mamy wszystkie popularne metody płatności. Aktualnie możesz kupić kurs za pomocą bramki płatniczej DotPay i PayU lub PayPal.

  • Honorujemy wszystkie polskie banki, karty płatnicze, przelewy tradycyjne (musisz opłacić przelew najpóźniej przedostatniego dnia sprzedaży).
  • Mamy płatności odroczone PayPo (wybierasz DotPay, a potem PayPo).
  • Mamy płatności odroczone Twisto (wybierasz PayU, a potem Twisto).

Formę płatności wybierasz w formularzu zakupowym.

Jeżeli masz jakiekolwiek problemy podczas opłacania kursu, pisz śmiało do nas na kontakt@wpdlazielonych.pl. Opisz problem, pomożemy.

Tak.

Faktura VAT jest generowana automatycznie na dane podane w formularzu zamówienia.

Zacznę od tego, że z oboma pakietami zrobisz swoją stronę. Kurs jest kompleksowy, obejmuje wszystkie niezbędne zagadnienia, których opanowanie pozwoli Ci stworzyć ładną i profesjonalną stronę. Jest też na bieżąco aktualizowany.

ALE w pakiecie podstawowym:

  1. Nie będziesz mogła liczyć na nasze wsparcie mailowe. Zastanów się, jak to u Ciebie wygląda: czy w momentach zastopowania aktywnie samodzielnie szukasz rozwiązań, testujesz, eksperymentujesz czy raczej szybko popadasz w zniechęcenie i frustrację? To może Ci podpowiedzieć, na ile wsparcie naszego zespołu będzie dla Ciebie ważne. Jeżeli chcesz mieć wsparcie techniczne i świadomość, że nie jesteś sama z problemem, kup pakiet premium.
  2. Nie będziesz mogła uczestniczyć w webinarach na żywo Eweliny i ekspertów, nie będziesz też miała dostępu do archiwum webinarów. Webinary to olbrzymia dodatkowa dawka wiedzy, pozwalająca lepiej zrozumieć m.in. temat bezpieczeństwa strony, kwestii prawnych czy spójności graficznej strony. Solidne podstawy tych wszystkich zagadnień mamy w kursie, ale webinary pogłębiają te tematy. No i kursanci pakietu premium mogą na żywo zadawać pytania ekspertowi webinarowemu.
  3. Nie będą do Ciebie przychodziły maile edukacyjne. Naszym kursantom piszemy o zmianach w świecie WordPressa i przypominamy dobre praktyki pracy na stronie, a czasem dzielę się też swoim doświadczeniem biznesowym 🙂
  4. Nie będziesz miała dostępu do integracyjnej grupy kursantów na FB.

Podsumowując:

Pakiet podstawowy - stawiasz stronę bazując samodzielnie na kursie.

Pakiet premium - masz wszystko co w pakiecie podstawowym i dodatkową opiekę i wiedzę zespołu WP dla zielonych, naszych ekspertów webinarowych i społeczności na grupie na FB. Czy teraz decyzja jest łatwiejsza?

Skorzystaj z płatności odroczonych PayPo lub Twisto. To metody które pozwalają na odroczenie płatności o 30 dni. Korzystasz z kursu od razu, ale spłacasz go w odroczonym terminie lub dzielisz po 30 dniach na 3 lub 4 raty. Wszelkie informacje znajdziesz na stronie PayPo i Twisto.

Mamy płatności odroczone PayPo: wybierasz DotPay, a potem PayPo.

Mamy płatności odroczone Twisto: wybierasz PayU, a potem Twisto.

Więcej o płatnościach odroczonych dowiesz się, czytając odpowiedź na pytanie poniżej.

Tak, ale za pomocą płatności odroczonych. Już tłumaczę:

Mamy raty (DotPay, PayU), ale raczej Twój wniosek będzie odrzucony. Prawie każdy, kto wybrał u nas raty za pomocą bramek - został odrzucony. Takie są fakty w otrzymywaniu niewielkich rat od polskich bramek płatności.

Co mogę zaproponować? Proponuję płatności odroczone obsługiwane przez system PayPo lub Twisto. Kupujesz teraz, a płacisz za 30 dni. Płatności odroczone pozwalają Ci teraz skorzystać z produktu/usługi i zapłacić dopiero za 30 dni lub po 30 dniach rozłożyć płatności na 4 raty.

Mamy skonfigurowane dwie metody płatności odroczonych:
PayPo (wybierz w zamówieniu DotPay, bo to jest ich metoda odroczonych płatności)
Twisto (wybierz w zamówieniu PayU).

Jak u nas działają metody odroczonych płatności? (w skrócie):

  • Wrzucasz nasz produkt do koszyka na stronie zakupowej
  • Wypełniasz nasz formularz zamówienia (e-mail, imię, nazwisko etc)
  • Wybierasz metodę płatności: DotPay (PayPo) lub PayU (Twisto)
  • Potem wybrana metoda płatności przeprowadza Cię przez ich formularz. Musisz podać swoje dane jeszcze raz i będziesz zweryfikowana/-y. Cała dalsza procedura jest po ich stronie i my nie mamy w nią wglądu.
  • Jak masz pozytywną odpowiedź (zazwyczaj tak jest) to masz dostęp do naszego produtku. W dużym skrócie 🙂

Tutaj proszę zobacz dokładny opis jak działa PayPo i Twisto.
W razie pytań pisz śmiało. Odpowiemy na ile umiemy. Część rzeczy jest po stronie tych metod płatności.

Warto, abyś wiedziała i wiedział, że otwieramy sprzedaż kilka razy w roku. O terminach sprzedaży informuję wcześniej na stronie kursu, na moim fan page'u, Instagramie i przez newsletter.

Jak dołączyć?

  1. Na stronie pojawia się przycisk "Kup kurs". Klikasz w ten przycisk i dodajesz wybrany wariant kursu do koszyka.
  2. Wypełniasz formularz zamówienia. Na te dane zostanie automatycznie wygenerowana faktura VAT.
  3. Opłacasz zakup kartą kredytową lub przez e-konto w banku.
  4. Gdy płatność przejdzie, na mail, który podałaś w formularzu zamówienia, przyjdzie kilka maili w tym: login, hasło, faktura VAT, potwierdzenie zakupu, przewodnik po kursie.
  5. Od tej chwili możesz działać! 🙂

Nie, ilość miejsc nie jest ograniczona. Ograniczony jest czas, kiedy możesz kupić kurs (zwykle trwa to tylko 8-10 dni).

Nie. System nie daje możliwości zapisu filmów na komputerach uczestników. Zachęcam Cię do pobrania wszystkich PDF-ów. Przygotowałam PDF-y właśnie po to, żeby potem ułatwiały Wam życie 🙂

Tak, kurs zawiera wsparcie techniczne w pakiecie PREMIUM za 999 zł. To unikatowy element kursu na polskim rynku. Nasze wsparcie techniczne odbywa się mailowo. Nie ma limitu maili. Odpowiadamy z reguły w ciągu 24 h w dni robocze. W weekendy i święta odpoczywamy i nie odpowiadamy. Zakres wsparcia dotyczy programu kursu (lekcje z modułów).

Gdy guglujesz czy korzystasz ze wsparcia na forach/grupach to stoisz przed koniecznością ciągłego weryfikowania rzetelności tych porad. Nie wiesz, czy osoba, która Ci doradza zna dobre praktyki stawiania stron. Jaką ma wiedzę? U nas masz pewność, że zostaniesz poprowadzona krok po kroku po właściwej ścieżce przez doświadczone ekspertki.

Z doświadczenia wiem - za nami już ponad 5 lat pracy z kursantami - że większość odpowiedzi znajdziesz w filmach, które nagrałam lub webinarach (kupując pakiet premium za 999 zł masz dostęp do webinarów na żywo i do powtórek webinarów). Jeżeli nie możesz czegoś znaleźć, a jest to w kursie, to podpowiadamy, w którym filmie znajdziesz odpowiedź.

Warto pamiętać, że w grupie na FB nie udzielamy kursantom wsparcia technicznego. Robimy to mailowo, a grupa ma cel integracyjny.

Tak. W pakiecie premium za 999 zł kursanci mają dostęp do grupy na Facebooku. Stworzyłam tę grupę, aby uczestnicy mogli się wzajemnie wspierać, motywować, komunikować i poznać. Jest super pozytywna atmosfera, dzięki której nie boisz się pytać o najbardziej podstawowe rzeczy. Grupa ma charakter integracyjny.

W grupie nie udzielamy kursantom wsparcia technicznego. Dlaczego? Aby otrzymać  wsparcie techniczne należy napisać do nas mail. Nasze wsparcie techniczne odbywa się tylko mailowo lub na webinarach na żywo.

Ponad 35% stron internetowych na świecie jest postawionych na WordPressie. WordPress jest solidny, ciągle aktualizowany i rozwijany. W grudniu 2020 roku WP wyprzedził nawet ręcznie kodowane strony internetowe (witryny bez systemu zarządzania treścią, aby coś zmienić musisz umieć kodować). WordPress stał się najpopularniejszym typem stron internetowych. I to nie tylko małych stron czy blogów. Na WP są zbudowane strony Białego Domu (https://www.whitehouse.gov/), New York Timesa (https://www.nytco.com/) czy Sony (https://www.sonymusic.com/).

W mojej opinii WordPress jest złotym środkiem dla osób samodzielnie robiących strony. Widzę trzy kluczowe atuty WP:

  1. Jest całkowicie darmowy (choć oczywiście powstał rynek płatnych dodatków, nie musimy z nich jednak korzystać, aby stworzyć profesjonalną stronę). Niezbędne rzeczy, które trzeba opłacić dodatkowo, to serwer i domena (jeśli te pojęcia są Ci obce, to spokojnie - w kursie rozkładamy je na czynniki pierwsze 🙂
  2. Wokół WP powstała ogromna i prężna społeczność, dzięki której cały czas jest rozwijany i aktualizowany. Nie ma ryzyka, że wejdziesz w coś, co jutro przestanie istnieć. Nie ma też ryzyka, że nie będziesz mogła/mógł rozbudowywać strony. Wtyczek, czyli takich miniprogramów, które pozwalają samodzielnie rozbudowywać stronę na WP, np. o okienko z zapisem na newsletter czy formularzem kontaktowym, jest mnóstwo. Do tego będziesz mogła/mógł uzyskać indywidualny wygląd strony. Zmienić kolory, fonty (czcionki), zdjęcia, układ. Każda strona na WP jest inna. Jest to możliwe dzięki motywom (potocznie zwanych szablonami), czyli czymś, co w świecie WP odpowiada za wygląd strony. Motywów jest mnóstwo, także bezpłatnych. Można je dowolnie zmieniać.
  3. WordPress daje ogromne możliwości rozwijania strony bez konieczności kodowania. W “WP dla zielonych” mamy mnóstwo kursantek, które na starcie określają się jako “technofobki”. Tylko na starcie, bo potem okazuje się, że WP to naprawdę nie jest fizyka kwantowa i każda dobrze poprowadzona osoba da radę. Kursantką, z której jestem szczególnie dumna, jest Krystyna, która na emeryturze prowadzi z naszą pomocą swojego bloga. Można? Można 🙂

Tak, dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w WordPressie - na początku - jest skomplikowany. Jak wszystko co jest nowe. Dlatego powstaje tyle materiałów edukacyjnych wokół tego tematu.

Aby śmigać w WordPressie i być samodzielną potrzebujesz poznać dobre praktyki stawiania strony i zarządzania stroną.

Zamiast patrzeć przez pryzmat czy coś jest trudne (na początku wszystko jest nowe i trudne), lepiej oszacować, ile zyskasz na zdobyciu danej wiedzy.

Umiejętność samodzielnego zrobienia wielu rzeczy, to oszczędność czasu i kasy. Ta umiejętność bardzo się przydaje, jeżeli rozkręcasz swój biznes. Przeważnie nie mamy wtedy funduszy na zatrudnienie na pełny etat osoby od strony internetowej.

Zachęcam Cię do przedsiębiorczych decyzji. Musisz ocenić, jaka jest Twoja strategia biznesowa, czasowa i budżetowa 🙂  Co Ci się opłaca, a co nie 🙂

Moja ulubiona wymówka. Naprawdę. Pewnie masz konto na Facebooku i Instagramie, prawda? I przeznaczasz czas na scrollowanie tzw. feedu? Strzelam w ciemno, że jednak masz 🙂 Zdecydowanie się na zrobienie czegoś to kwestia ustalenia priorytetów i przeznaczenie na to czasu.

Może twierdzisz, że nie masz czasu, ponieważ pracujesz i masz rodzinę? Uspokoję Cię: każdy z nas pracuje i ma bliskie osoby, z którymi chce spędzić czas. Większość moich kursantów to osoby, które robią stronę PO PRACY. Niewiele z tych osób ma czas, żeby siedzieć cały dzień nad stroną.

Większość osób przeznacza na pracę nad stroną maksymalnie godzinę rano lub wieczorem lub pracują nad stroną tylko w weekendy albo tylko na urlopie albo w czasie drzemek dziecka. Natomiast niezależnie od tego, jaki mają system pracy nad stroną, wszyscy robią jedną, wspólną rzecz - znajdują na to czas.

Kiedy słyszę zdanie “ Nie mam czasu na …., bo mam pracę i rodzinę” to tak sobie myślę: czy to znaczy, że już się masz nie rozwijać? Masz tylko wstawać, iść do pracy, zajmować się rodziną i kłaść się spać? Wydaje mi się, że potrzebujemy czasu dla siebie. Dla naszego zdrowia psychicznego. Czas dla siebie można zagospodarować na różne sposoby: odpoczynek lub nauka lub miks obu.

Nie mam tutaj jednej odpowiedzi, bo sytuacja każdej osoby jest inna.

W związku z tym, że na co dzień pracuję z osobami, które właśnie robią pierwszą stronę, to wskażę Ci czas pracy na ich przykładach:

  • Najbardziej realny termin to cztery do ośmiu tygodni. Piszę tutaj o czasie robienia strony z moim kursem.
  • Czas zrobienia strony całkowicie samodzielnie jest o wiele dłuższy, bo osoba sama szuka, sama próbuje zweryfikować wszystko i realnie co chwilę natrafia na “stopery”. Jasne, w internecie jest mnóstwo tutoriali. Problem w tym, że nie są umieszczone w jednym miejscu. Do tego nie wszystkie są wiarygodne. Musisz zagospodarować czas na szukanie i weryfikację ich jakości. No i musisz wiedzieć, czego konkretnie masz szukać. Robienie strony całkiem samodzielnie jest bardzo ekscytujące, ale też bardziej czasochłonne i bardziej stresujące.
  • Rekord w zrobieniu strony na moim kursie “WP dla zielonych” to jeden dzień (praca z kursem, więc osoba wie co ma robić krok po kroku). To była druga strona, którą robiła Kasia po kursie. Pierwszą stronę zrobiła (też na kursie) w 2 tygodnie (też z kursem).  Jedna z dziewczyn, która nigdy nie robiła strony, ale oglądała kurs non stop, zrobiła swoją stronę w cztery dni. Miała instrukcję i kolokwialnie “jechała z tematem”. Są to jednak rekordy i tym lepiej się nie sugerować.

Jeśli zależy Ci na czasie, to rekomenduję zakup pakietu PREMIUM. Z naszym wsparciem praca na pewno pójdzie szybciej.

Nikt nie rodzi się z taką wiedzą. To normalne, że możesz tego teraz nie umieć. I co z tego…? Nie słyszałam o tym by tylko graficy po ASP robili ładne strony 🙂 Zacznij proszę od niepodcinania sobie skrzydeł.

Działaj z tym, co masz. W przyszłości, kiedy Twój biznes/projekt się rozrośnie i będzie przynosił zysk, możesz inwestować w takie rzeczy jak identyfikacja wizualna. A na początku możesz spróbować samodzielnie stworzyć podstawową identyfikację wizualną:

  • zbudujesz paletę dwóch, trzech kolorów
  • wybierzesz prosty i czytelny font (potocznie błędnie nazywany “czcionką”)
  • dodasz dobrej jakości zdjęcia (na początku mogą być spokojnie z darmowych stocków).

Takie podstawy działania dostaniesz w kursie. Mamy oddzielną lekcję o projektowaniu układu strony, dobieraniu fontów i kolorów, a także webinar ekspertek o porządkowaniu wizerunku marki. Pokazujemy, jak pracować w darmowym programie graficznym Canva przy budowaniu strony.

Potem będzie czas na szlifowanie. Ale Twoja strona już będzie istniała,. Ludzie będą mogli się o Tobie dowiedzieć i Cię poznać. Naprawdę nie trzeba z tym czekać aż będziesz miała profesjonalne logo. Ja nie czekałam i to był naprawdę dobry ruch.

Gdybym miała odpowiedzieć jednym zdaniem, to tak zrobienie strony z kreatorem jest łatwiejsze i szybsze niż z WP. I tu pojawia się ALE 🙂

Kreatory stron bywają mistrzami ukrytych kosztów. Za wiele niezbędnych elementów strony (jak np. skorzystanie z własnej domeny, czyli adresu www) trzeba dopłacać. Wyobrażasz sobie mieć adres w sieci w stylu twojanazwa.wix.pl? Kompletnie nieprofesjonalne. Własna domena to podstawa. Nie ma szans, aby na darmowej wersji kreatora stworzyć profesjonalną stronę. A droższe pakiety zazwyczaj wyniosą nas drożej niż opłata za domenę i serwer przy stronie robionej z WP.

Ale nie tylko o pieniądze chodzi. Kreatory są też nieelastyczne. Pracujesz na gotowym szablonie (wygląd strony). Wybór szablonów jest ograniczony. Masz gotowy zestaw elementów i możesz nimi jedynie trochę pożonglować, coś dodać, coś usunąć. A Twoja działalność będzie przecież ewoluować. Będziesz się rozwijać, doskonalić. Strona powinna móc za Tobą podążać.

To ważna kwestia do ustalenia: co jeśli kiedyś będziesz chciała/chciał mieć na swojej  stronie sklep? Albo newsletter? Albo bloga? Albo kurs online? Zastanów się, czy Twój biznes lub projekt będzie mógł się rozwijać jeżeli postawić stronę na kreatorze. Myśl strategicznie. Może dziś potrzebujesz jedynie krótkiej strony-wizytówki, ale jak to widzisz za rok, dwa lata? I jak na te potrzeby odpowiada kreator?

Na koniec jeszcze trochę o braku przewidywalności. W przypadku kreatorów jesteś zależny od jednej firmy, autora danego rozwiązania. To łączy się z tym, że:

  • nie wiesz, jak często aktualizuje ona swoje produkty (a aktualizacje to podstawa w stale zmieniającym się świecie IT, inaczej szybko może się stać rozsyłaczem spamu).
  • nie wiesz, czy w następnym roku nie skończy swojej działalności, zostawiając Cię na lodzie. Nowe kreatory pojawiają się obecnie jak grzyby po deszczu. Nie wszystkie przetrwają walkę z konkurencją, to pewne.
  • nie wiesz, czy od kolejnego roku nie podwyższy cen o 100%.

Do tego każdy kreator to oddzielny system. Będzie działał prawidłowo tylko u jednego, konkretnego autora. W razie problemów nie przeniesiesz się ze swoją stroną w inne miejsce. A w najlepszym przypadku przeniesiesz się, ale nic już nie będziesz mogła/mógł na niej zmieniać (choćby numeru telefonu do kontaktu). Takie utrudnienia są wpisane celowo w biznesów kreatorów, aby trudno było z nich wyjść. Jeżeli decydujesz się na kreator to musisz pamiętać, że odejście na inny system nie będzie płynne.

Genialne pytanie. Wszystko zależy od tego czy chcesz się uczyć, czy masz na to czas, czy Ci się to opłaca. Ja to widzę tak:

Jeżeli masz wolny czas i nie chcesz w ogóle wydawać pieniędzy, możesz się uczyć WordPressa szukając informacji w Internecie na własną rękę. Wtedy nie kupujesz mojego kursu, nie zatrudniasz dewelopera. Działasz sama. Potrzebujesz tylko czasu i determinacji. ALE ryzyko, które tu widzę, to luki w wiedzy, które mogą się pojawić przy takiej formie nauki. W WP bardzo ważna jest znajomość dobrych praktyk. Wiele rzeczy można tu zrobić na skróty. Natomiast nie zawsze te skróty są dobre dla bezpieczeństwa strony. Przeważnie nie są.

Jeżeli nie masz czasu i nie chcesz się uczyć ze mną, ale masz pieniądze od ok. 1 500 zł przy prostej stronie (minimum), to możesz zlecić stronę.

Osób robiących strony na WP jest dużo, niektórzy bardzo zaniżają stawki. Przy stronie, której cena wynosi kilkaset złotych, należy wykazać szczególną czujność. Na ile ta strona będzie bezpiecznie postawiona? Na ile będziemy przeszkoleni, co będziemy potrafili zrobić i jak będziemy potem umieli ją obsługiwać? Ile rund poprawek będzie przy jej tworzeniu? Na ile projekt strony będzie indywidualny? Przy zlecaniu musimy to wszystko brać pod uwagę. Oczywiście przy droższych ofertach również powinniśmy o to dopytać. To nie tak, że większa cena zawsze oznacza wyższą jakość.

I trzecia opcja - jeżeli masz trochę czasu, nie masz 1 500 zł (minimum) na zlecenie, to rekomenduję Ci mój kurs. Zrobisz ze mną stronę. Zrozumiesz, jak masz zarządzać stroną w przyszłości. Będziesz samodzielna i niezależna. Tego nie da Ci deweloper, któremu zlecasz stronę 🙂  Kup kurs i działaj z nami.

Tak! To jest główny cel mojego kursu. Zobacz galerię wybranych stron, które powstały na kursie: https://www.instagram.com/explore/tags/kursantkawpdz/ Prezentujemy wiele stron na Instagramie. Zawsze za zgodą kursantki i kursanta.

A teraz szczegóły:

W module 1 uczę, jak kupić serwer, jak kupić domenę i jak zainstalować WordPressa. Pracujemy na serwerze Zenbox, ale analizuję również oferty innych topowych dostawców. Kursanci mają wybór.

W module 2 przekazuję wiedzę związaną z motywami (potocznie zwanymi szablonami): opowiadam, jak je wybierać, jaka jest różnica między motywami darmowymi a płatnymi, pokazuję na co zwracać uwagę przed zakupem motywu (bardzo ważne!). Przygotowałam filmy instruktażowe, w których oceniam wersję demonstracyjną dwóch przykładowych motywów (z autorską checklistą do wykorzystania na przyszłość). Tłumaczę również jak instalować i usuwać motywy.

W module 2 prezentuję również najpopularniejsze page buildery: płatne i darmowe. Pokazuję, jak się na nich pracuje. Omawiam plusy i minusy poszczególnych narzędzi.

W module 3 stawiamy od podstaw stronę internetową. Bez umiejętności kodowania. Na responsywnym motywie. Uczę również, jak zaprojektować stronę oraz jak zadbać o te fragmenty strony, które są wspólne dla wszystkich zakładek. Pokażę Ci, jak położyć fundamenty pod ładną, profesjonalną i funkcjonalną stronę.

W module 4 opisuję każdą sekcję panelu administracyjnego WordPressa. Ten moduł jest szczególnie przydatny osobom, które muszą administrować stronami internetowymi na WordPressie.

W module 5 rozwijamy naszą stronę: dodajemy informację o plikach cookies, dodajemy okienko do zapisu na newsletter, dodajemy przyciski Facebooka.

W module 6 dowiesz się, jak dostać się na serwer. Poznasz strukturę folderów WordPressa i wiele więcej. Wszystko przy pomocy programu FileZilla.

W module 7 omawiam podstawy SEO.

Tak, WordPress się do tego nadaje. Aby uzyskać stronę, na której nam zależy, musimy wybrać właściwy motyw. Na rynku jest tak dużo motywów, że jest bardzo małe ryzyko, że nie znajdziesz takiego, który będzie pasował do Twojej wizji.

Motywów są tysiące. W kursie uczę, jak wybierać i oceniać motywy. Pokazuję, jak ja dokonuję selekcji. Pokazuję, jak zrozumieć wersję demonstracyjną motywu i jak świadomie ocenić czy dany motyw jest dobry (moduł 2).

Również stworzenie strony dwujęzycznej w WP jest szybkie do osiągnięcia. W tym wypadku będzie potrzebny nie odpowiedni motyw, a wtyczka. W kursie dowiesz się, jak wyszukiwać i instalować potrzebne wtyczki.

Za pomocą motywu i odpowiednich wtyczek zbudujesz dokładnie taką stronę, jakiej potrzebujesz.

Mój kurs jest również dla osób, które mają stronę, które - no właśnie - co chwila natrafiają na nowy problem. Dlatego w kursie jest bardzo dużo informacji, które pozwalają oswoić się ze swoją stroną na WP i nauczyć na niej swobodnie działać, a także ją rozwijać. M.in. w kursie pokazuję, jak znaleźć wielkości elementów w kodzie dzięki inspektorom kodu, np. wymiary potrzebnych zdjęć (moduł 3). To jest banalna i mega potrzebna umiejętność!

Natomiast w module 4 omawiam każdą sekcję i podsekcję WordPressa, więc poznasz każdy zakamarek strony na WordPressie.

Inne kwestie, w których kurs może pomóc osobom, które już mają stronę, to:

  • usunięcie nieużywanych, a zainstalowanych motywów, wtyczek, zdjęć,
  • wiele zmian w ustawieniach bezpieczeństwa (kurs pomoże przeprowadzić audyt bezpieczeństwa),
  • odpowiednie wgrywanie i opisywanie zdjęć na stronie pod kątem lekkości jak i SEO,
  • dodanie informacji o cookies,
  • utworzenie swojego backupu (czyli kopii zapasowej strony),
  • zintegrowanie strony z Google Analytics, czyli narzędziem do analizy strony,
  • zintegrowanie strony z newsletterem.

Z jednej strony zdecydowanie TAK. Ale widzę też małe "nie". Na kursie uczę, jak obsługiwać wszystkie podstawowe funkcje WordPressa.

Wyjaśniam każdą standardową sekcję i podsekcję WordPressa. Jest o tym cały kurs... plus cały moduł 4: Panel administracyjny od A do Z. Więc tak, nauczę Cię jak administrować stroną.

Ale jeżeli ktoś zakodował dla Ciebie, na Twojej stronie, coś niestandardowego lub masz wiele dodatkowych wtyczek. Nie nauczę Cię jak obsłużyć wszystkie wtyczki świata. Musiałabym zrobić tutoriale do ok 35 tys. wtyczek. CAN’T DO THAT 🙂

Uczę natomiast jak szukać pomocy, jak wybierać wtyczki i na co zwracać uwagę, jak wybierać motywy, żeby potem nie były dla nas magią. To wiele godzin wiedzy i materiału, który wzmocni Cię i wierzę, że sama zdobędziesz dalszą wiedzę.

Duży nacisk kładę też na bezpieczeństwo strony. Z kursem możesz zrobić sobie audyt bezpieczeństwa i naprawić wszystkie błędy.

Tak. W module 5 prezentuję, jak dodać okienko zapisu na newsletter, jak założyć konto w MailerLite i jak rozwijać zabawę ze zbieraniem adresów. Na przykład, jak wszystko ustawić, żeby czytelnik po zapisaniu się na listę, dostał od razu darmowy PDF.

W kursie mamy lekcję o tym, jak dodać pasek cookies na stronie. My jako zespół ekspertek od WordPressa nie przekazujemy wiedzy o kwestiach prawnych, bo się na tym nie znamy, ale! Kompleksowo temat RODO (polityki prywatności, cookies) omawia na naszych webinarach ekspertka, prawniczka. Dostęp do webinarów mają wyłącznie kursanci z pakietem PREMIUM.

To pytanie pokazuje mi co wiesz, a czego nie wiesz o WordPressie 🙂 Tak, zdecydowanie możesz mieć dowolną nazwę swojej strony. W tym celu potrzebujesz kupić domenę (adres strony). Uczę tego i wielu innych podstaw w module 1. Potem konfigurujesz domenę z serwerem, następnie instalujesz WordPressa (czyt. WordPressa.org) na serwerze. Taką możliwość daje strona na wordpress.org. Mój kurs uczy, jak zrobić i zarządzać stroną na wordpress.org.

Przykładowy adres strony, który podałaś, dotyczy wordpress.com (nazwa.wordpress.com). To jest taka platforma blogowa jak Blogger. Z małą możliwością rozwoju. Nie zajmuję się stronami na wordpress.com. Nie zajmuję się również stronami stworzonymi na kreatorach stron (Wix, Webwave) itp. Mój kurs nie dotyczy obsługi stron na platformie wordpress.com.

Właśnie odpaliłam Twój kurs. Już mi się podoba.

Izabela Krzyszycha

Kurs zakupiłam u Ciebie w październiku i jestem absolutnie zachwycona. Myślę, że niedługo pochwalę się rezultatami 🙂

Justyna Jarosz