zobacz strony kursantów
Strony zrobione razem z WP dla zielonych
Nasz kurs się robi, a nie tylko kupuje. Większość osób kończy kurs z gotową stroną. Tu prezentujemy jedynie wybrane z nich.

Kasia Pisarska
Kasia stworzyła z kursem portal motoryzacyjny dla kobiet. Choć dołączając do nas miała zupełnie inne plany 🙂 Zresztą oddajmy jej głos:
„Kurs kupiłam w pakiecie, ponad rok temu, w czasie, gdy:
– jeszcze pracowałam na etacie
– już myślałam o tym, by ten etat zostawić, bo po 15 latach miałam dość siedzenia przy biurku od 7 do 15
– myślałam o zawodzie wirtualnej asystentki
– nie myślałam o własnej stronie, a raczej o nabyciu umiejętności, które kiedyś może mi się przydadzą na przykład w pracy nad stroną dla kogoś innego.
Minęło 16 miesięcy i:
– nie pracuję już na etacie – mam własną działalność gospodarczą i dumnie nazywam siebie soloprenerką (za Agą z „Legalnie na onlajnie”)
– nie zostałam wirtualną asystentką- mam własną stronę! (…)”
Ewa Olszewska
Piękny przykład minimalistycznej, wysmakowanej strony. Wszystko tu do siebie idealnie pasuje: kolory, fonty, przestrzeń.
Nic dziwnego, bo Ewa zawodowo zajmuję się projektowaniem, a strona służy jej jako portfolio. Ale nie tylko, bo znajdziemy na niej również sklep online. Każdy, komu wpadną w oko prace Ewy, może je więc od razu kupić.
Agnieszka Kowalska
Światło, fajne zdjęcia, konsekwencja kolorystyczna, elegancja w doborze fontów i wszystkie ważne informacje w dobrym miejscu.
Z pomocą strony Agnieszka nie tylko przedstawia swoją ofertę, ale i sprzedaje. Tak, sprzedaje, bo stworzyła też własny sklep on-line (z naszym e-bookiem WP Sklep :).
Agnieszka zadbała też o pozycjonowanie strony. Wpisz w Google’a “coaching indywidualny online“. Na pierwszej stronie wyników zobaczysz… właśnie tak: stronę Agnieszki 🙂 To zasługa m.in. udziału w naszej serii webinarów Seo dla zielonych.
Ewa Krzemińska
Strona nie tylko piękna, ale także poruszająca ważną tematykę aktywizacji społeczeństwa obywatelskiego i wspierania osób działających społecznie.
Za projektem stoją Karolina Laube Krämer (autorka logo i szaty graficznej strony) i Ewa Krzemińska (stworzyła stronę, nasza kursantka).
Naszą uwagę na stronie przykuła świetna, ciepła, energetyczna paleta kolorów, minimalistyczne podejście do fontów i rewelacyjnie dobrane zdjęcia.
Natalia Cholewa
Cenne jest to, że Natalia już na samej górze strony eksponuje kim jest i czym się zajmuje. Zwięźle, ale od razu dając możliwość poszerzenia wiedzy w zakładce “O mnie”. Wrażenie robi konsekwencja kolorystyczna: granat i bordo. Jest ona wyraźna nie tylko w tekstach, grafikach, ale i na zdjęciach wizerunkowych. To buduje atrakcyjność wizualną strony i pozwala nam lepiej zapamiętać markę.
Zobacz post o stronie Natalii na IG lub FB. Zobacz też nagranie półgodzinnej rozmowy Eweliny z Natalią. Zapytała ją m.in. o to, dlaczego zrobiła stronę samodzielnie, ile czasu jej to zajęło i dlaczego uznała, że warto mieć stronę, skoro wiele osób ma tylko konta w social mediach?
Agnieszka Klikowicz-Kisior
Na stronie mamy tylko szarość i jasny pomarańcz. I bardzo dużo bieli, która podkreśla i eksponuje zdjęcia bursztynów. Tej bieli jako braku koloru często się boimy. A to ona podbija to, co najważniejsze. Jest dużo światła, przestrzeni między elementami. I to światło zdaje się podświetlać szlachetne kamienie.
Zdjęcia produktów są czasem obwiedzione zdecydowaną ramką. A zatem – mimo minimalizmu strony i wyraźnego rytmu – mamy tu kompozycyjną różnorodność. Te treści się mienią, migoczą, a nie tylko SĄ. (Zerknijcie na przykład na zakładkę “Współpraca”!).
Zobacz post o stronie Agnieszki na Instagramie lub na Facebooku.

informacje o kursie + 10% rabatu
Upewnij sie, że kurs jest dla Ciebie
Pobierz 6 lekcji video wraz z super szczegółowym opisem kursu i otrzymaj 10% rabatu.
Agnieszka Zakrzewska
Strona jest minimalistyczna, ale bardzo estetyczna, elegancka. Proporcje obrazów i pól tekstowych – wysmakowane. Konsekwentnie przewija się grafit z żółcią, w asyście ciepłych tonów. Witryna jest też klarowna! Od razu po sekcji, w której Agnieszka daje się poznać, mamy ofertę pobrania bezpłatnego e-booka.
Ciekawym zabiegiem jest zakładka “Wasze pytania”. Są tam pytania i odpowiedzi, które mogłyby być po prostu kanwą bloga. Jednak podkreślenie faktu, że to żywe pytania, podbija interaktywność strony i autorki. Ośmiela do wejścia w relację, pozostania w kontakcie.
Zobacz post o stronie Agnieszki na Instagramie albo Facebooku.
Ewelina Kubanek
Strona ma fajny klimat kolorystyczny – zdjęcie z sesji wizerunkowej autorki zawiera odcienie przewijające się na stronie. Mamy też dużo bieli, której nie trzeba się bać. Dlaczego? Bo biel daje poczucie przestrzeni, klarowności. Buduje elegancką, profesjonalną atmosferę.
Autorka strony dzieli się historią swoich początków bezpośrednio i autentycznie. To sprawia, że odwiedzający od razu czuje się zrozumiany i skraca dystans, co zwiększa szansę nawiązania kontaktu. Do tego mamy zdecydowaną hierarchię tekstów. Widać rozróżnienie nagłówków (dużym fontem szeryfowym, czyli bardziej ozdobnym) i tekstów (fontem mniejszym i minimalistycznym). Dzięki temu przez tę stronę po prostu się płynie 🙂
Zobacz post o stronie Eweliny na Instagramie lub Facebooku.
Katarzyna Wesołowska
Oprócz czerni, która jest tu bazą, mamy jeszcze tylko jeden zdecydowany kolor: pudrową miedź. W jej odcieniach jest logo, karnacja modelki, ale i ozdobne elementy oraz buttony. Do uzyskania świetnego efektu naprawdę wystarczy kolor bazowy plus jeden firmowy kolor! Ważna rzecz: umieszczenie danych kontaktowych w pasku górnym! Dyskretnie, ale czytelnie. Konkret.
Plus za zakładkę “Wasze pytania”, która podbija interaktywność strony i autorki. Ośmiela do wejścia w relację, pozostania w kontakcie.
Strona została zrobiona dla salonu kosmetycznego, którego właścicielką jest Anna Jarniewska. Post o tej stronie możesz znaleźć na Instagramie lub Facebooku.
darmowa wiedza
Zajrzyj do naszej bazy wiedzy
Regularnie piszemy o tym, co ważne w robieniu stron.
Magdalena Kasperczyk
Strona jest minimalistyczna, bardzo prosta, ale – piękna! Ma klasę i prezentuje się bardzo profesjonalnie. Nie ma tu bogactwa fontów, grafik czy elementów ozdobnych. Bardzo mocny wyraz jest uzyskany za pomocą samych zdjęć i oszczędnego, spokojnego liternictwa. Portfolio artystki jest piękne i bardzo funkcjonalne, bo od razu wyraźnie komunikuje z jakim klimatem będziemy mieli do czynienia.
Post o stronie Magdy możesz znaleźć na Instagramie lub Facebooku.
Adriana Strączkowska
Adriana zastosowała czarne i żółte kontrastowe akcenty. A wszystko w minimalistycznej oprawie. Nie ma tu żadnych kosmicznych efektów. Elegancki design zbudowany jest za pomocą dostępnych środków. Kodowanie okazało się zbędne.
Do tego niesamowite wrażenie przejrzystości, światła, lekkości, powietrza. Taki efekt zapewni prosty zabieg: przestrzeń pomiędzy elementami strony. Strona od razu sugeruje porządek i spokój.
Od razu wiemy, czym Adriana się zajmuje: jest wirtualną asystentką. Na samej górze strony znajduje się pasek z danymi do kontaktu. To skraca dystans i sugeruje dostępność.
Post o stronie Adriany możesz znaleźć na Instagramie
Daria Kamińska
U Darii wrażenie robi konsekwencja kolorystyczna. Można ją zbudować na zasadzie mocnych akcentów. Ale można tak, jak u Darii: przez przewijanie się miękkiej, ciepłej, spójnej tonacji. W kolorystykę wkomponowane jest nawet zdjęcie autorki i seria pięknych rysunków – ilustrujących ofertę, produkty i zapis na newsletter.
Zobacz, że działając kontrastowymi akcentami bądź przeciwnie – łagodnymi kompozycjami możesz budować różny klimat i komunikat!
Post o stronie Darii Kamińskiej możesz znaleźć na Instagramie lub Facebooku.
Aneta Łacwik
Aneta jest copywriterką – czyli dba o teksty. Nie tylko o to, jak są napisane, ale również o to – jak wyglądają. Pisze o swojej pracy, że “projektuje teksty”. Zobacz, jak Aneta posługuje się tekstem na swojej stronie: kolumny są nie za szerokie, akapity nie za długie. Bloki tekstu są zwinne, wciągają do czytania nie tylko dzięki merytoryce, ale i przez sam układ. Wpisy blogowe – wypunktowane, posiadają wyraźne nagłówki, lekkie, czytelne akapity.
Pamiętaj, to bardzo ważne na stronie – dbając o wygląd i skuteczność strony – dbaj o formatowanie tekstów!
Post o stronie Anety znajdziecie na Instagramie lub Facebooku.
Martyna Wagner
Martyna napisała nam to: “Bez kursu nie zrobiłabym nic. Byłam totalnie zielona!”. Miło nam!
Martyna na swojej stronie od razu podkreśla to, CO JĄ WYRÓŻNIA. Czyli: światło, świetlistość (!) zdjęć. I ten świetlisty klimat od razu czuć na dużym głównym zdjęciu, które otwiera stronę. Ten sam spójny nastrój i specyficzne światło przewija się na wszystkich zakładkach, np. “O mnie”, “Oferta”.
Zajrzyj do Martyny. Zobacz jak dużo SIEBIE możesz pokazać na własnej stronie. I jak przystępnymi środkami możesz to zrobić. Działając kontrastowymi akcentami bądź przeciwnie – łagodnymi kompozycjami możecie budować różny klimat i komunikat! GRATULUJEMY MARTYNO!
Post o stronie Darii możecie znaleźć na Instagramie lub Facebooku.

informacje o kursie + 10% rabatu
Zrób z nami stronę!
Pobierz 6 lekcji wideo wraz z super szczegółowym opisem kursu i otrzymaj 10% rabatu.