WSPARCIE
MINI | MIDI | MAX
Mailowe wsparcie techniczne
Unikatowy element kurs na rynku.
W trakcie pracy z kursem zawsze możesz do nas napisać. Nie ma limitu maili. Jedyny limit to zdrowy rozsądek. Odpowiadamy w dni robocze od 9 do 17. W weekendy i święta odpoczywamy 🙂
Z doświadczenia wiemy - za nami już ponad 5 lata pracy z kursantami - że większość odpowiedzi znajdziesz w filmach lub webinarach.
Jeżeli nie możesz czegoś znaleźć, a jest to w kursie, to podpowiadamy, w którym filmie znajdziesz odpowiedź.
Wsparcie techniczne dotyczy zakresy merytorycznego kursu. Co to znaczy? Tzn., że jeżeli w programie kursu nie ma nic o Google Ads, to nie pomoże Ci z tym 🙂 Natomiast zdecydowanie pomożemy Ci z wyborem motywu, page buildera czy konfiguracją formularza kontaktowego.

Obejrzyj przykładowy webinar z Eweliną
Opinie kursantów
W którym pakiecie jest ten element kursu?
Webinary na żywo są dostępne w dwóch pakietach:
MINI | MIDI | MAX